Porady na temat budowania mięśni dla ciebie

Nikt nie chce być nadmiernie chudy lub ma nadwagę. Jeśli znajdziesz się w jednej z tych kategorii, możesz rozważyć opracowanie procedury budowania mięśni. Jeśli możesz rozwinąć produktywną rutynę, możesz pożegnać się ze starym ciałem i przywitać się z nowym i ulepszonym.

Bądź cierpliwy. Budowanie mięśni nie jest szybką naprawą; Potrzeba czasu, zanim zaczniesz widzieć rozwój mięśni. Może to być zniechęcające i sprawić, że chcesz zrezygnować. Jeśli jednak ćwiczysz z właściwą techniką i rób to, co musisz zrobić, ufaj, że wyniki przyjdą punktualnie.

Nie próbuj jednocześnie skupiać się na cardio i sile. Nie oznacza to, że nie powinieneś wykonywać ćwiczeń sercowo-naczyniowych, gdy próbujesz budować mięśnie. W rzeczywistości, cardio jest ważnym elementem sprawności fizycznej. Jednak nie powinieneś ćwiczyć cardio, na przykład przygotowania do maratonu, jeśli starasz się skupić na budowaniu mięśni. Te dwa typy ćwiczeń mogą powodować konflikt, minimalizując skuteczność na obu frontach.
Czy GH Balance jest skuteczne? Miazga!

Jeśli próbujesz zbudować masę mięśniową, ważne jest, aby jeść gęsty pokarm w odpowiednim czasie. Najlepszym momentem na zjedzenie najcięższego posiłku w ciągu dnia jest ukończenie treningu mięśniowego. W tym czasie zapotrzebowanie energetyczne organizmu osiąga najwyższy poziom, ponieważ organizm potrzebuje odżywiania, aby naprawić i zbudować mięśnie. Jeśli będziesz co kilka godzin jeść więcej kalorycznego pokarmu, dostarczysz swojemu ciału możliwość dodania jeszcze większej masy mięśniowej.

Jeśli ćwiczyłeś przez jakiś czas i chcesz zobaczyć wyniki nieco szybciej, pracuj nad dużymi grupami mięśni, takimi jak te w nogach, plecach i klatce piersiowej. Niektóre wspaniałe ćwiczenia dla tych grup to martwy ciąg, przysiady, wyciskanie ławek, zanurzenia i prasy wojskowe.

Genetyka będzie odgrywać rolę w ilości budowania mięśni, które widzisz. Jeśli twoja rodzina nie zapewniła ci odpowiedniej genetyki, aby mieć ciało, o którym marzysz, być może będziesz musiał pracować dwa razy ciężej, aby zobaczyć jakiekolwiek wyniki. To nie znaczy, że jest to niemożliwe, oznacza to po prostu cięższą pracę.

Nawet jeśli uważasz, że podnoszenie ciężarów jest najlepszą metodą budowania mięśni, nie zawsze tak jest. Podnoszenie lekkości jest również bardzo ważne, jeśli chodzi o budowanie mięśni. Podnoszenie różnych ilości wagi działa na różne włókna mięśniowe, co może pomóc w zapewnieniu wyższej jakości przyrostu masy mięśniowej.

Upewnij się, że masz wystarczająco dużo snu każdej nocy. Twoje mięśnie potrzebują czasu na naprawę po napięciu podczas sesji podnoszenia ciężaru. Jeśli nie pozwolisz mięśniom odpocząć wystarczająco, może to dramatycznie zmniejszyć wyniki, które widzisz po wysiłku podnoszenia ciężarów.

Jeśli pracuje się na chwilę, choć czujesz jak twoje mięśnie nie otrzymują tak duża, jak chcesz je mieć, spróbuj skupić się treningi na swoich największych mięśni. Pracuj więcej na klatce piersiowej, nogach i plecach. Pomoże to zwiększyć syntezę białek, dzięki czemu Twoje mięśnie staną się większe.

Aby szybko budować mięśnie, musisz rozwijać swoje mięśnie. Wierzcie lub nie, jeśli nie pchacie mięśni, aby zwiększyć rozmiar, nie będą. Stosując zasadę przeciążania, możesz przyspieszyć wzrost swoich mięśni. Jeśli nie znasz zasady przeciążania, oznacza to, że musisz ćwiczyć z ciężarkami, które są większe niż twoje mięśnie mogą poradzić sobie wygodnie.

Staraj się cyklicznie przyjmować pokarm, gdy próbujesz uzyskać masę mięśniową. Najlepszym sposobem na to jest dobre odżywianie się w dni ćwiczeń i ograniczenie dni, w których się nie używasz. Twoje ciało będzie spalać kalorie bardziej efektywnie, gdy ćwiczysz w dni, w które dobrze się odżywiasz.

Jesteś teraz gotowy, aby rozpocząć rozwój rutyny budowania mięśni. Wykorzystując podane informacje i poświęcając się nowej rutynie, możesz powitać nowo przybyłego w lustrze wcześniej niż myślisz. Zachowaj pozytywne myśli i bądź konsekwentny, a Ty odniesiesz sukces.
Prześlij opinię
Historia
Zapisano
Społeczność